Akumulator u stanu

U ostavu u stanu da ne razbijam zidove spojio sam stari akumulator ( iz auta) na LED 12V. Sve radi OK, ali imam pitanje. Iako ostava ima prozor, dali postoji ikakva opasnost od isparavanja iz njega ako ga punim u kuhinji ili bilo gdje u stanu?

Reply to
Kresimir

22.10.2015 u 14:11, Kresimir je napisao/la:

Hmmm...

Ni to nebi smio biti neki problem, dok se ne poklopi par stvari.....npr,

Reply to
Sinisa Platz

Ah, iz jednog akumulatora se ne moze oslobodit toliko vodika da uzrokuje eksploziju prostorije. Vodik inace prolazi kroz zidove i izlazi van.

Reply to
Petar Bjelèiæ

[...]

Zdravije ti je nabaviti mali prijenosni nuklearni reaktor koji je potpuno enkapsuliran i zraci manje od mobitela:) Salu na stranu, pa nije zdravo drzat to u kuci gdje boravis. Sve ovisi od tipa akumulatora. Puni ga negdje u garazi.

Reply to
BladeRunner

Bez brige, radi sto hoces, opasnosti nema od isparenog vodika i kisika, ni po zdravlje ni po mogucnosti eksplozije. To je premala kolicina u pre velikom prostoru. Pusti price, one se odnose na velike aku stanice i ormare. Cak ni oni nisu opasni koliko se upozorenjima razbacuje, ja bi onda vec bio mrtav.

Isparavanjem nastaje praskavac, koji je smjesa vodika i kisika iz zraka. Vodik nije stetan za zdravlje. Atom mu je toliko malen i lagan da prolazi kroz sve, pa i kroz celik, i pravi problem ga je zadrzat duze vrijeme. Stoga ni zatvaranje kako neki predlazu nema smisla. I toliko lagan da na njega ne djeluje ni sila teza i napusta atmosferu jer je laksi od nje.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Nek pita Glavasa za akice u garazi i kako se enkapsulira selotejpom :-))))))))))))))))))

Reply to
Petar Bjelèiæ

kakav zdravstveni problem? Nikad ne ostavljam aku na punjenju bez nadzora.

Reply to
Kresimir

Akumulator je klasicni auto-aku na 12V ( olovni ).

Reply to
Kresimir

Mozda nisam precizno postavio pitanje.

Zanima me zdravstveni aspekt. Aku nije bez nadzora dok je na punjenju.

Reply to
Kresimir

Isparavanje akica nije stetno za zdravlje.

Ono sto moze biti stetno je sumporna kiselina, koja u biti slini po akicu ako je jako isparavanje, a ta kiselina nagriza kozu ako dodje u dodir i ne opere se u roku od 5-10 minuta.

laksoj opekotini. Posto se kiselina na kozi osusi, i zaboravi, vidi se tek kad pocne djelovat kao pecenje ili svrbez. Pamucne i umjetne tkanine izjede ako se ne operu sat dva nakon upijanja kiseline. Moja kuta poslije nosenja akica je na trbuhu kao da su je misevi izjeli, a to se vidi tek poslije pranja.

Ako vodis racuna da kiselina ostane u celijama, problema nema.

Inace kod punjenja, cim vidis prve sitne mjehurice akic je 90% pun, a kad su mjehurici kao kod gemista, akic je pun. Ako forsiras struju kroz pun akic, ovisno o struji, akic kipi i to se cuje i vidi. Lagano kipi vec kod 1/20-ine struje kapaciteta, znaci kod 2A za 40 Ah akic

Mjehurica gotovo nema a time ni isparavanja vodika ako pazis da napon ne predje 13,6 - 13,8V kod punjenja. iLI koristis punjac sa tim naponskim limitom, tada moze biti punjac trajno prikljucen, i struja pada gotovo na nulu kad se akic napuni i dostigne 13,6V.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Hvala na odgovoru !!

:)

Reply to
Kresimir

A sumporna kiselina ne isparava?

Ne na sobnoj temperaturi, vrijenje ima na 330 stunjeva. Iz akica isparava voda.

Pa to lako utvrdis, stavis par kapi nek se suse. Iz kapi ce se osusit voda. i ostat jedna petina masnoga koja se dalje ne susi, i to je sumporna kiselina.

Reply to
Petar Bjelèiæ

oko 1 posto od isparene vode:

( dijagram br. 7)

KADA Glavas udje u Sabor, sigurno ce zahtevati da RH bude najveci proizvodjac akumulatora na Balkanu, ako ne i shire!:-)

Tesko, cestice njene pare su teze od zraka i padnu cim se rashlade, zato prepunjavani akici i jesu masni oko cepa.

Pa sto ako je ima u zraku? Nije otrovna, mozes je razredit i zakiselit salatu, samo nece ti se svidjet okus, malo je oporog okusa. Prehrambena industrija je koristi. Jedes je u svemu sto kupis, a ti siris paniku za par molekula. To nije otrovna podrazumjeva se u razblazenom stanju, jer sve kiseline dok su koncentrirane su opasne i stetne, pa i ona koju sad stavljas u salatu, i koju pijes u sokovima ili gemistu.

Cestica sumporne kiseline ima izbacene u zrak i nosene vjetrom u ogromnim kolicinama u industrijskim zonama, uzrokuje kisele kise, ali toliko kiseline nemaju ni svi akici na svijetu pa ne trebas brinut za par kapi godisnje ako bude u zraku.

Reply to
Petar Bjelèiæ

To ti je kao i s alergijama:

Kako to da te ne brine mogucnost alergije a i zaraze od novcanica? Uzet ces svaku ni ne pitajuc gdje je sve bila ni sa kojim otrovima je nastampana.

Reply to
Petar Bjelèiæ