12V-220V (??)

Pozdrav grupi.

Trebao bi (nekakvu) shemu pretvaraèa 12-220V. Naime, poznanik kupio u Bosni ureðaj koji je tako pode¹en (predpostavljam da mu je pode¹ena frekvencija) da on s njime mo¾e loviti ribe (i to samo somove)...Znaci, akumulator u èamcu, a drugi kraj (220V) se stavi u vodu. Ureðaj je trenutno neispravan. Navodno se sastoji od 8 tranzistora, imam i regler iz auta,... (???)... Sve mi to skupa izgleda "glupo", ali je on uporan i zelio bi si taj uredjaj popraviti. Nije mi jasno kak taj uredjaj radi? Kak to (ili sam u krivo) da to nije opasno za njega... (ipak je to 220V u vodi)...

Hvala

P.S. tvrdi da se smo somovi "love" na uredjaj (?)

Reply to
jj

Pa, jednoga je uvatija!

:-)))

Reply to
Zoran

Ribicke price. Mozda bi som i crkao od 220v, ali na njega ne mozes dovest 220. Ako zarines vodove u vodu, u kojoj je som, napon se rasporedjuje po kirkofovom zaknu po koncentricnoj mrezi otpora vode. Na soma tako nece otpast ni koji volt u idealnom slucaju. Nije struja blesava da ide sva kroz povrsinu 0,02m kvadratna kolika je povrsina soma od 3kg kad lakse moze proc kroz povrsinu 10-100 metara kvadratnih vodljive vode.

Evo ja cu plivat u vodi u koju ti porines zice pod 220v.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ne znam za somove, ali 220V je dobar za istjerivanje glista iz zemlje!....Provjereno.

A na 10kV iziðu ovi iz rudnika i prebiju te k'o vola u kupusu. :D

Reply to
Mario Malenica

Pa to je valjda ovaj s ureðajem iz bosne i mislio... s tim uredajem istjeras gliste iz zemlje, pa glistu na udicu, a som ide na gliste, ¹aran na kuruzu.... a ne zna, ne zna drugovi... :):):):)

-==Glupost je neuni¹tiva==-
Reply to
Bukofsky

Kreso

To su pitome ribe, njih ocito hrani iz te mrezice pa sad plivaju za mrezicom. Na drugim snimkama sve se desava u plicaku, ima se fizicki kontakt mrezicom sa ribama, i struja onda ni ne treba, osim toga ni nema ulova. Krivi je i tumac, tamo neki setaju detoktorima metala a ne love ribu.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ej, umro sam od smijeha. :)

Reply to
Eugen Mu¾iæ

Danas mi je dosadno pa...

Mujo svaki dan lovi ribu i jednog dana mu se pridru¾i Suljo ali ni¹ta ne ulovi. Tako nekoliko dana i pita on Muju na ¹to lovi, a ovaj da lovi na gliste. Drugi dan Suljo ¾alostan jer ne mo¾e uloviti gliste pa ga Mujo pouèi da se naveèer popi¹a u vrt i ujutro uzme akumulator, jedna ¾ica u zemlju druga metar dalje i samo kupi¹ gliste koje izlaze.

Nema Sulje jedno mjesec dana i kad se pojavi sav u flasterima, ¹epa... spominje Muji bli¾u i daljnju rodbinu zajedno s glistama. Pita Mujo jel napravio onako kako mu je rekao i veli Suljo da jeste ali ni jedna glista neèe da izaðe.

Pa mislim ja da je slab akumulator i potegnem dvije ¾ice iz utiènice od ¹poreta ali opet neèe. Opet ja mislim slaba struja pa se nakaèim na 10 kV koji ide kroz selo ali opet ni¹ta. I onda se ja naljutim, odem do plja gdje je objesio trbuh onaj od 220 i pobodem u zemlju...

Kad su iza¹li rudari. Boga su ubili u meni.

Reply to
Hombre