Szukam laboratorium EMC

Witam Szukam laboratorium EMC z dobrym dojazdem z Krakowa (najlepiej na Śląsku, ostatecznie Wrocław) celem nawiązania współpracy. Chciałbym aby oprócz wykonania badań (EMC, LVD) laboratorium zapewniało wsparcie i pomoc w rozwiązaniu ewentualnych problemów. Jeśli ktoś ma doświadczenie z laboratorium, z którym dobrze się współpracuje i chętnie dzieli się wiedzą a nie tylko inkasuje $ to poproszę o namiary. Cena oczywiście jest ważna ale nie najważniejsza.

Antek

Reply to
dq

Am 23.04.2012 13:15, schrieb dq:

Mam doświadczenie i znam dobre laboratorium, ale niestety nie na Śląsku, choć z dobrym dojazdem. Konkretnie w Berlinie. Nie jest drogi i jak od chłopa wychodziłem to zawsze z rozwiązaniem problemu, jak był. Jak cię interesuje, to mogę podać namiary.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 13:28:24 UTC+2 użytkownik Waldemar Krzok napisał:

Trochę daleko, podejrzewam że na początku trzeba będzie trochę pojeździć tam i z powrotem...

Reply to
dq

W dniu 2012-04-23 13:15, dq pisze:

Kazda wieksza uczelnia ma takie laboratorium, problemem moze byc niechec do wspolpracy.

W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 16:24:49 UTC+2 użytkownik K napisał:

Wykaz laboratoriów znalazłem bez problemu w sieci, to oczywiste. Tyle, że mnie interesują raczej praktyczne doświadczenia grupowiczów, bo jak wiadomo ze współpracą może być różnie.

Reply to
dq

[...]

W dniu 2012-04-23 17:02, dq pisze:

Odnoszę wrażenie, że uczelnie są bardziej pazerne niż wstrętne "kapitalistyczne" firmy. Ceny we Wrocku na PWr wydawały mi się absurdalnie wysokie. Korzystniej jest w Instytucie Łączności.

Reply to
Mario

W dniu 2012-04-23 17:41, Mario pisze:

Prawda jest taka, że około 70% kwoty zlecenia to haracz dla uczelni. Pozostała część to wynagrodzenie dla osoby fizycznie wykonującej daną pracę. Nikt zaś nie chce pracować za grosze.

Reply to
JK

W dniu 2012-04-23 19:52, JK pisze:

Ale ja nie mam pretensji do pracowników. Po prostu uczelnie tak jakby nie potrafiły funkcjonować na rynku. A należałoby się spodziewać, że uczelnie powinny przyczyniać się do innowacyjności rodzimego przemysłu. Chociażby przez oferowanie korzystniejszych warunków przy badaniach, które mają pomóc we wdrożeniu nowych urządzeń.

Reply to
Mario