Szukam laboratorium EMC

Witam
Szukam laboratorium EMC z dobrym dojazdem z Krakowa (najlepiej na A6%lB1%sk=
u, ostatecznie WrocB3%aw) celem nawiB1%zania wspF3%B3pracy. ChciaB3%bym ab=
y oprF3%cz wykonania badaF1% (EMC, LVD) laboratorium zapewniaB3%o wsparcie =
i pomoc w rozwiB1%zaniu ewentualnych problemF3%w. JeB6%li ktoB6% ma doB6%wi=
adczenie z laboratorium, z ktF3%rym dobrze siEA% wspF3%B3pracuje i chEA%tn=
ie dzieli siEA% wiedzB1% a nie tylko inkasuje $ to poproszEA% o namiary. Ce=
na oczywiB6%cie jest waBF%na ale nie najwaBF%niejsza.

Antek

Re: Szukam laboratorium EMC
ostatecznie Wrocław) celem nawiązania współpracy. Chciałbym aby oprócz wykonania
badań (EMC, LVD) laboratorium zapewniało wsparcie i pomoc w rozwiązaniu
ewentualnych problemów. Jeśli ktoś ma doświadczenie z laboratorium, z którym
dobrze się współpracuje i chętnie dzieli się wiedzą a nie tylko inkasuje $ to
poproszę o namiary. Cena oczywiście jest ważna ale nie najważniejsza.

Mam doświadczenie i znam dobre laboratorium, ale niestety nie na Śląsku,
choć z dobrym dojazdem. Konkretnie w Berlinie. Nie jest drogi i jak od
chłopa wychodziłem to zawsze z rozwiązaniem problemu, jak był. Jak cię
interesuje, to mogę podać namiary.

Re: Szukam laboratorium EMC
W dniu poniedziaB3%ek, 23 kwietnia 2012 13:28:24 UTC+2 uBF%ytkownik Waldema=
r Krzok napisaB3%:

TrochEA% daleko, podejrzewam BF%e na poczB1%tku trzeba bEA%dzie trochEA% po=
jeBC%dziE6% tam i z powrotem...

[...]

Kazda wieksza uczelnia ma takie laboratorium, problemem moze byc niechec
do wspolpracy.

Re: Szukam laboratorium EMC
W dniu poniedziaB3%ek, 23 kwietnia 2012 16:24:49 UTC+2 uBF%ytkownik K napis=
aB3%:

Wykaz laboratoriF3%w znalazB3%em bez problemu w sieci, to oczywiste. Tyle, =
BF%e mnie interesujB1% raczej praktyczne doB6%wiadczenia grupowiczF3%w, bo =
jak wiadomo ze wspF3%B3pracB1% moBF%e byE6% rF3%BFnie.

Re: Szukam laboratorium EMC

[...]

interesują raczej praktyczne doświadczenia grupowiczów, bo jak wiadomo ze
współpracą może być różnie.

Odnoszę wrażenie, że uczelnie są bardziej pazerne niż wstrętne
"kapitalistyczne" firmy. Ceny we Wrocku na PWr wydawały mi się
absurdalnie wysokie. Korzystniej jest w Instytucie Łączności.

Re: Szukam laboratorium EMC

Prawda jest taka, że około 70% kwoty zlecenia
to haracz dla uczelni. Pozostała część to
wynagrodzenie dla osoby fizycznie wykonującej
daną pracę. Nikt zaś nie chce pracować za grosze.

JK

Re: Szukam laboratorium EMC

Ale ja nie mam pretensji do pracowników. Po prostu uczelnie tak jakby
nie potrafiły funkcjonować na rynku.  A należałoby się spodziewać, że
uczelnie powinny przyczyniać się do innowacyjności rodzimego przemysłu.
Chociażby przez oferowanie korzystniejszych warunków przy badaniach,
które mają pomóc we wdrożeniu nowych urządzeń.

Re: Szukam laboratorium EMC

Witam
Szukam laboratorium EMC z dobrym dojazdem z Krakowa (najlepiej na Śląsku,
[...]

Witam,

Na elektrodzie jest ostatnio ogłoszenie o laboratorium EMC gdzie pod
Krakowem, tutaj link

Nie korzystałem, ale sam jestem ciekaw jakości obsługi i cen.

Pozdrawiam
JarekC

Re: Szukam laboratorium EMC
We Wrocławiu robiłem badania EMC w laboratorium IASE. Chętnie dzielą się
wiedzą, pomagają.

Robbo

Site Timeline