Nowy polski procesor

ale to jakiś tam sens ma. Mniejszy, czy większy, ale ma. Natomiast tworzenie nowych rzeczy na '51, jak w porównywalnej cenie jest coś sporo lepsze?

Reply to
Michał Baszyński

Użytkownik "Janko Muzykant" snipped-for-privacy@wp.pl

Normalna funkcjonalność. Dzisiaj niedostępna dla przeciętnego ludzika, ale niebawem ...

Tak samo było z telewizorami, samochodami itp itd

O masz, a ludzie chcą korzystać

A teraz policz ile naprawdę kosztował ten twój system

Reply to
John Kołalsky

No właśnie nie ma. Jak ktoś będzie potrzebował ten tryb to atom będzie i tak kilkadziesiąt razy szybszy, więc poza bardzo specyficznymi przypadkami (sterownik maszyny jadący na OUT? ale wtedy kompatybilność...) prościej będzie odpalić taki program w DOSboxie i ewentualnie zaimplementować odpowiednie reagowanie na IN/OUT niż używać AMD64 w celu odpalenia DOSa.

W gruncie rzeczy jeżeli masz biblioteki i fachowców od 51 to robienie na

51 tak długo jak długo jest w "porównywalnej cenie" ma sens.
Reply to
Michoo

Mimo wszystko - ile taki AMD64 ma tranzystorow ? miliony ? To 1% moze realizowac przydatne funkcje :-)

Malo przyszlosciowe. Fachowcy przed emerytura ?

W dniu 09.03.2013 12:09, Janko Muzykant pisze:

Takie głosy zapewne się pojawią, ale moim zdaniem to mit. Wystarczy pomyśleć nad tym jakie firmy dorobiły się prestiżu i kasy. Te firmy nie produkowały (dawniej) tanich jednorazówek. Wymienie parę: IBM, ICL, Tektronix, Hewllet Packard, Mercedes, Sony... Teraz inne czasy, ale skoro wszyscy chcą robić tanią masówę, to firma robiąca porządnie ma niewielką konkurencję.

Reply to
Cezary Grądys

Jak program był długi, to coś dziwnego się działo, wyświetlał część obrazu czy jakoś tak. Nie pamietam dokładnie, bo nie miałem magnetofonu i zadko wklepałem tak długi program ;)

Reply to
Cezary Grądys

W dniu 08.03.2013 08:57, Michal Schulz pisze:

Pewnie, 6 strona była chyba specjalnie na takie okazje. A zerowa to chyba coś w stylu 256 rejestrów było.

Reply to
Cezary Grądys

Pan Cezary Grądys napisał:

E tam od razu długi. Jak się napisało coś takiego (nie wiem czy dobrze pamiętam składnię, chodzi mi o zapełnianie strony znakami "X", bez znaku nowego wiersza po każdym "X"):

10 PRINT "X"; 20 GOTO 10

to zanim ekran sie wypełnił, komputer się zatrzymywał z komunikatem na dole ekranu o braku wolnej pamięci.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Michoo" <michoo snipped-for-privacy@vp.pl

I ten polski procek też tak robi ???

Reply to
John Kołalsky
Reply to
John Kołalsky
Reply to
John Kołalsky

W dniu 2013-03-09 23:14, John Kołalsky pisze:

O czym innym myślę. O otwarciu dla klientów końcowych (a właściwie marketingowemu pseudootwarciu).

Reply to
Janko Muzykant