DVB-T

Jerzy Pastusiak snipped-for-privacy@sci.pam.szczecin.pl> napisał(a):

Bujda na resorach. Bez karty NDS nie ma mowy o nagrywaniu rozkodowanego strumienia. A jeśli odbiornik nie wie jak gadać z kartą NDS to dupa, chyba że użyje się modułu dostępu NDS+kartę. I dopiero w takich okolicznościach można mniemać że będzie możliwe nagrywanie, ale goły tuner bez karty czy modułu na pewno nie nagra rozkodowanego strumienia.

Reply to
Jan Kowalski

Witam! Dobry tuner, szczegolne hd musi kosztowac. Wlasnie ze wzgledu na dobre oprogramowanie i wsparcie po sprzedazy. Nie ma nic za darmo, albo tanio i tak sobie albo dobrze,placisz raz i po problemie.

Reply to
wchpikus

PP pisze:

Mylisz sie.

Jingiel

Reply to
Jingiel
Reply to
Harrison Bergeron

wchpikus

wchpikus pisze:

BTW: Tu mają fajny klocek na Linuxie w obudowie czarnego nboxa:

Adam Dybkowski

Adam Dybkowski snipped-for-privacy@45wp.pl napisał(a):

Comp z odpowiednimi kartami wyjdzie taniej.

Reply to
Jan Kowalski

PP snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Raczej o zwyczajny lobbing. NDS to nisza stosowana tylko w sporadycznych przypadkach. TVP używa go od lat do kodowania dosyłów więc wprowadzenie tego do odbiorników jest tylko konsekwencją wyboru (dość nieszczęśliwego) sprzed lat.

Reply to
Jan Kowalski

Po prostu TVP korzysta już od dawna z NDS-a. Inwestycje w sprzęt i licencje na kodowanie pewnie są niższe niż zmiana systemu kodowania. Tak samo jak ludzi tym się zajmujących. A że klient zapłaci więcej za nietypowy odbiornik (z którym jest parowana karta), to już ich mało obchodzi.

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski

Harrison Bergeron pisze:

Trochę już się gubię, czy to znaczy że jeżeli mam w kompie tuner DVB-S2 (TechniSat SkyStar HD2) i moduł CI (używany do C+) to to nie będzie działać w tym systemie kodowania?

Pozdrawiam

--

Reply to
powertech

Swietnie, dzieki za linka. Poprawiles mi humor.

Nie jestem milosnikiem TV Trwam (moze dlatego ze nie ogladam), ale marzy mi sie, ze mnie ktos tak pokocha. Niestety, tylko w snach.

A propos, czy w TV TP SA jest naprawde "obrzydliwa perwesja i bagno moralne". Duzo tego ???

-=-=-=-

No, ale nie ma litosci dla starosci:

Chce sie zmusic emerytow, zeby kupili sobie, kilka lat przed smiercia "kino domowe", a nie odkladali na pochowek.

A jak widac, "TV TP SA" to sabotaz, perwersja i traktuja Polakow jak nigrów, wiec maly wybor.

Pzdr.J.P.

Reply to
Jerzy Pastusiak

Nie bardzo rozumie twoje problemy.

"wypasiony tuner" to wg. mnie odbiornik ktory ma albo modul "CI+" (zalecany przez TVP - strona 445 podstrona 4 telegazety), albo odbiorniki emulujace skutecznie czytnik NDS Videoguard, np. DM8000.

Nie wiem skad Ci wpadlo do glowy, ze tuner z dyskiem, BEZ KARTY, moze nagrywać rozkodowany strumien. Jest to chyba zupelnie oczywiste.

Wiesz, czasem stosuje sie rozna sztuczki, zeby uniemozliwic uzytkownikowi dostep do nagranego materialu (VOD, nagrywarki), a czasem mozna bylo nagrywac material zakodowany i rozkodowac "post factum".

Pzdr.J.P.

Reply to
Jerzy Pastusiak

| Powtarzam to co myślę, to jest chwyt poniżej pasa, jak się planuje dokładać | kodowane pakiety to wypada ogłosić wymagania sprzętowe.

[Co jest potrzebne do odbioru telewizji satelitarnej?]
"Odbiornik satelitarny zwany też dekoderem, wraz z anteną i jej mocowaniem, kable, oraz oczywiście, telewizor. Odbiornik musi wspierać standardy DVB-S2, MPEG-4 i Dolby Digital Plus. Do odbioru przyszłych emisji kodowanych będzie potrzebny odbiornik z systemem NDS Videoguard, jak też specjalna karta."

Dodatkowo, np. strona 445 podstrona 4 telegazety: "odbiornik ktory ma modul CI+"

NDS byl znany od poczatku.

Pzdr.J.P.

Reply to
Jerzy Pastusiak