dvb-t

czy w warszawie dvbt będzie odbierało na śrubokręcie wsadzonym w gniazdko antenowe?

Reply to
platformowe głupki

W dniu 21.05.2016 o 18:36, platformowe głupki pisze:

Jak powyginasz śrubokręt na kształt tego:

czemu nie ;-)

Reply to
Grzegorz Kurczyk

no niestety na śrubokręcie nie działa, po przyłożeniu palucha też nie działa...

jakiś pomysł zanim kupię antenę?

może tuner walnięty?

Reply to
platformowe głupki

po wystawieniu za okno anteny pokojowej o zysku 2dBi złapało moją ulubioną stację - TVN...

pytanie jaki zestaw zastosować żeby można było odbierać dvb-t w mieszkaniu?

czy antena z jakimś 20dB wzmacniaczem się nada?

Reply to
platformowe głupki

Widzę jakieś rozdwojenie jaźni.. Chyba, że to miała być ironia.

Reply to
Bartolomeo

Użytkownik "platformowe głupki" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:ni1vcm$acf$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Zdecydowanie się nada, na jakieś kilkadziesiąt metrów dookoła...

Reply to
ACMM-033

Lepiej ten śrubokret wsadz sobie...albo nie, bo jeszcze to zrobisz..

Reply to
wchpikus

kupiłem pod gusem antenę, jest niestety dupa...

łapię tylko TVP1 i TVP2 z któregoś tam muxa, na 522MHz

coś łapie mi na 576MHz, ale wypisuje, że wszystko kodowane,

na 770MHz nie znajduje nic zupełnie,

czy to normalne? może antena zwalona?

antena pokojowa ze wzmacniaczem 24dB

Reply to
platformowe głupki

W dniu 25.05.2016 o 11:00, ACMM-033 pisze:

Niech ten śrubokręt wsadzi w dupę to mu się te kodowane rozkodują. Jak wsadzi jeszcze palec to nastąpi demuxowanie.

Reply to
Jingiel

bo może w twoją dupę wsadzę, az ci uszami pójdzie... spadaj do swoich zapedalonych kolesi...

Reply to
platformowe głupki

idź strzelać z dupy wśród mandziejewiczowych przyjaciół...

Reply to
platformowe głupki

platformowe głupki pisze:

Zazdrościsz że ma przyjaciół.