Co to jest i jak to działa? - Page 2

Re: Co to jest i jak to działa?
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 02:10:08 UTC+1 użytkownik Jarosław
na korupcję.
tu
ł,
być za duże.
ednio dużo...
ncji
trowych
 USA
cy
 zapalniczki.

A napisał po co podgrzewali? Z autopsji znam monetę na żyłce. Dzwon
iłem z Austrii do Polski taką monetą. Podobno w USA też to wtedy dz
iałało. Później chłopaki mówili że jak w Austrii wprowadzili
telefony z wyświetlaczem to działała piezoelektryczna zapalarka do ga
zu.

Re: Co to jest i jak to działa?
Kurcze. Masz rację. Przywilej wieku nie wszystko pamiętać.

Re: Co to jest i jak to działa?

Musi mieć pozytywne opinie. Ja np. ostrzę żyletki w piramidzie.

Site Timeline