działa działa i nie działa

tak jak w tytule zrobiłem tego elemica co miałem z nim dzisiaj problemik działa działa i po chwili nie dziala , mial ktoś coś podobnego ?

Reply to
bobel

tak jak w tytule zrobiłem tego elemica co miałem z nim dzisiaj problemik działa działa i po chwili strzeli i chwile nie dziala (jak wyłącze z gniazdka to po 5 min zadziała), mial ktoś coś podobnego ?

Reply to
bobel

moze jednak wymien te elektrolity - to czesty przypadek, oraz poszukaj zimnych lutow

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

i co ci strzela? moze WN przeciaza zasilacz?

Reply to
Grzegorz Kasprowicz