Actel FPGA

Witam.
Czy ktoś miał kontakt z FPGA Actela: Fusion,, SMartFusion, IGLOO?
Pytam bo widzę na płytce EP narzędzia IDE do nich. Wygląda, że można z
darmowej wersji Libero i SoftConsole można zrobić środowisko do
programowania tych FPGA włącznie z posadzeniem na nich core z Cortex M1
i M3. Tylko nigdzie nie mogę znaleźć informacji o cenie samych układów
np. SmartFusion. Handluje tym AVnet ale oni nie pokazują cen.
Może ktoś miał z tym do czynienia i wie po ile układy, i jaki faktyczny
koszt na początek przy wejściu w te rozwiązania. Włącznie ze stosowaniem
IP core (wydaje mi się, że bez źródeł są dostępne w wersji darmowej)