TCP/IP i det =?ISO-8859-1?Q?sm=E5_?= - Page 2

Re: TCP/IP i det =?iso-8859-1?Q?sm=E5?=
Hej!

Okay, det må jeg så lede efter :)

Jepper :) Der er endvidere en del gode eksempler i softwarepakken, så man nemt
kommer igang med de forskellige muligheder.

Ved jeg faktisk ikke. Jeg har fået det af min vejleder (eksamensprojektrelateret
på instituttet og jeg ved ikke hvor han har det fra.

Men Maxim har vel en liste over den danske distributør?

Danmarks hurtigste webserver ;-)

Re: TCP/IP i det =?ISO-8859-1?Q?sm=E5?=

Mener jeg har en kammerat der har en T68i'er - det var ihvertfald en
ericsson og han smed selv mine java programmer på den ;-)

(eksamensprojektrelateret

Snyd.. simpelthen snyd :)

Joe.. så langt havde jeg ikke lige tænkt - giver den danske distributør
et ring i morgen - kan jo være man kan spare lidt porto og hvad ved jeg :)

"Jamen Hr. Betjent, jeg skulle teste hvor meget vindkølingen betød for
antal hits-pr-sekund" :-)

Men ok, den får nok ping timeouts ret hurtigt - 100m cat5 kabel er jo
ikke alverden ;-)

Nej, jeg havde tænkt på om det ikke var muligt at aflæse hastighed, rpm
m.m. og smide det på en lille hjelmmonteret display - ren lir :)

--
-jens
RSV1000 '99

Re: TCP/IP i det =?iso-8859-1?Q?sm=E5?=
Hej!

(eksamensprojektrelateret

Tja, jeg skal jo nok aflevere skidtet tilbage igen engang :-/

Virker vist kun i Jylland ;o)

Ah, ok. Men så er en webserver vel overkill? En PIC16F84, AT90S2313 e.lign. er
jo rigeligt til at drive et LCDisplay og have flere indgange frie til sensorer
m.v.

Re: TCP/IP i det =?ISO-8859-1?Q?sm=E5?=

Man kan jo også bare bestille godterne hos maxim og få dem sendt:
https://store.ibutton.com/cgi-bin/ncommerce3/CategoryDisplay?cgrfnbr80%4&cgmenbr77%6&cg80%4