Hvordan !!!!

Hej NG !

Om det er det rigtige sted ved jeg ikke,but here goes. Er der noget som har
et diagram eller ved hvordan man bygger en omdrejningsbegrænser,til CDI
enheden på en scooter. Jeg tror det er det de unge mennesker kalder et
"panserværn" Jeg har en fornemmelse af, at den ikke består af så mange
komponenter. Jeg har søgt og søgt på  w.w.w. men uden det rigtige resultat.
Håber der er nogen som kan hjælpe.

MVH

CC

Re: Hvordan !!!!

har
resultat.

Du skal vel bare have noget som forsinker tændingspunktet mår et vist
omdrejningsantal nåes.  Det må nærmest være det modsatte af

http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=ignition+%26+advancer&meta =

mvh
JBH

Re: Hvordan !!!!
Hej Carsten,

Det er det :)

Du kan let lave det med en LM2917 (til 35,- hos Brinck eller 29,- hos El-
Supply) og en håndfuld af det løse.

--
Venlig hilsen,
Søren