Hjælp jeg ved ikke hvad det hedder :-)

Hej

Jeg skal bruge en lampe med lys :-) og et forstørrelses glas da jeg skal lave små lodninger.

Hvad hedder sådan en fætter og hvor kan man købe den henne ??

Mvh

Kim Johansen

*** Check
for spændene produkter. Et nyt produkt hver uge til spotpris *
**
Reply to
Kim Johansen

Luplampe, såmænd

Jeg så en hos Bauhaus sidst jeg forvildede mig derind, ellers burde enhver trikker kunne hjælpe ;-)

Hvis det er rigtig små lodninger (0402 SMD el. lign) du skal til at rode med er et mikroskop langt at foretrække

/Niels

Reply to
Niels

"Kim Johansen" skrev:

Se f.eks

under luplamper...

/J

Reply to
Jante

Nogle bruger mikroskoper, andre bruger sådan en elektronik-"robot" ting fra Harald Nyborg (eller lign. kræmmermarked) og så kan du jo selv montere lyset! Der er et rimeligt forstørrelsesglas på dem faktisk!

Reply to
Preben Holm

Hej

Tak for svaret. Har du et link eller lign. hvor de sælger mikroskoper ??

Mvh Kim Johansen

Reply to
Kim Johansen

Tak for svaret det var lige det jeg ledte efter

Reply to
Kim Johansen

Tak for svaret det var lige det jeg ledte efter

Reply to
Kim Johansen

Jeg har erfaring for at sådan en tingest ikke er anvendelig. Kommer du til at skubbe en anelse til den, vibrerer den i lang tid, og så bliver man rundtosset.

Anskaf et par lupbriller. Der følger billedet med hovedet.

Hvor?

-Hjælpemiddelcentralen :-)) (eller RS)

Hej Kim

Prøv at kontakte HIN eller andre der handler med værktøj til professionelle i branchen, men prisen er også derefter så det er nok noget dyrere end et hobbybudget ;-(

/Niels

Reply to
Niels