Håber det ikke er OT...

Kære kloge hoveder.

Min Motorola mobiltelefon har et defekt display, dvs. 2 af bogstaverne mangler nogle prikker.

Det ejendommelige er at det er en tilstand som kommer og går (men mest kommer..).

Nu til aften blev telefonen pludselig perfekt igen efter at have vist amputerede tal og bogstaver i flere måneder.

Kan nogen forklare ? Er der en løsning på problemet ? (udover at smide den i havnen og købe en ny.)

Jeg formoder indlægget ikke er OT, eftersom jeg spørger hvad der kan være galt med en bestemt komponent i telefonen, nemlig displayet.

Mh,

Peter

ps

den

Typisk sidder der nogle gummidimser (med ledere i) mellem LCD og print. Jeg kunne forestille mig disse ikke har ordentlig kontakt...

/A

Reply to
Anders Frederiksen