Forplader

Jeg skal have have "tekstet" en sort forplade i rack-format og har tænkt
mig, at det skulle gøres med hvide overføringsbogstaver og afsluttes med
klar beskyttelseslak. Er der nogen der har andre forslag til en enkel,
billig og smuk forplade?
med venlig hilsen
Poul Jensen

Re: Forplader
Hvor i landet?

Re: Forplader
Det er i Silkeborg

Re: Forplader
"Poul Jensen

Print det ud på papir og betræk det med "elefanthud". Alternativt
laminer det. og sæt det fast med skruerne til forpladen.

Re: Forplader
Hej.

Jeg har endnu ikke set en forplade lavet med Letraset bogstaver, komme til
at se ordentlig ud.
Der jeg jeg give Klaus ret. Print det ud på papir. Ikke gjort fast med
skruer men derimod laminering med selvklæbende bagside. Det allerbedste
ville være at få pladen elokseret og derefter lasergraveret men det bliver
nok for dyrt. Det kunne du evt. undersøge. Hvis du brænder fast i opgaven må
du vende tilbage.

--
MVH.
Finni

Re: Forplader
Hej.

Ja, men det kan man skam stadig få. Det er bare hulens dyrt. Og det vil
serigrafi også være.
Jeg laver selv mange forplader. Jeg printer på tyndt karton som jeg derefter
laminerer med selvklæbende bagside. Det giver nogle fremragende resultater,
men min printer kan ikke tage større format end A4. Jeg har dog lavet en
forplade hvor jeg samlede på midten. Hvis man selv vil lave det kræver det
altså at man råder over det rette udstyr.
Ialt samme konklussion som Poul er kommet til.

--
MVH.
Finni

Re: Forplader
"Poul Jensen

Tjek lige Max's hjemmeside (sandcastle.dk) om let printfremstilling.
Måske samme metode kan bruges ?

Glæder det ikke blot om at kende en der arbejder med laser ???

Re: Forplader
Hej Poul

Prøv at checke her

http://www.schaeffer-ag.de /