Eagle : track brede og autoroute

Halløj NG.

Hvordan kan jeg i schmatic fortælle eagle hvilke forbindelser mellem
komponenter og Vcc/Vee/GND ect. være af en vis størelse/brede end
default (0.006 inch?) ??

Jeg kan godt vælge change->width->0.1 og trykke på en wire, det gør den
også større, men lur mig om når jeg skifter til board, at de alle er
samme størrelse stadig..

Har prøvet at slette .brd filen og ændre i .sch som overstående og lave
en ny .brd fil, same shit...

Hvordan gør man? eller kan autorute ikke magte at køre med forskellige
track-sizes ? der var vist noget med før version 4.0 var det ikke muligt?

Jeg bruger version 4.16r2 på linux.

/Jan - der skifter ventildækselpakning mens de kloge hoveder på d.t.e
fortæller ham hvad han gør forkert :-)

Re: Eagle : track brede og autoroute

I diagramtegningen vælger du "Edit" "Net classes" og så kan du oprette
de forskellige bane bredder. Derefter skal du så tildele en class til
dine baner (med "change").

Så vil autoroute lave de forskellige bane bredde.

Re: Eagle : track brede og autoroute

Mange tak, virker glimrende :)
Nu skal jeg så bare have overbevist eagle om den ikke skal rute ALLE Vcc
  og gnd tracks i stor størrelse, OPamps og optocouplers bruger ikke SÅ
meget strøm :-)

/Jan - Eagle-N00b.

Site Timeline