3D visning og Eagle ????

Man ser af og til printlayout gengivet med komponenter i 3D - det ser vældig flot ud, men havd er det for programmer, som kan det ?

Jeg bruger normalt Eagle, men jeg synes ikke jeg kan finde noget heri, der ligner 3D visning.

Mvh KS

Reply to
KS

Det kan de fleste proffesionelle programmer efterhånden, men der findes også freeware programmer der kan, bl.a:

og man kan måske også fra Eagle: