Saba/Thomson M8505

Hej

Polarn kommer med en Saba/Thomson M8505'a till helgen.
I den sitter vad jag kan förstå ett chassie som heter TX90.

Problemet med den är att den skiftar i ljushet alt kontrast.
Likadant på alla kanaler och via scarten. Oavsett om den är varm eller kall.

Tänkte få lite tips av er "proffs" här i gruppen innan jag får den på
bänken. Så gnugga geniknölarna nu, vädret åtminstonde här i Östergötland har
varit av den typen att man lika gärna kan stå med huvudet ner i en tv under
semestern.

Rick

Re: Saba/Thomson M8505
Kolla in min sida för lite tips: