Re: Åskskadad telefon

Vad menar du med att din har lite brister?

Rick

"Morgan" skrev i meddelandet news:_pq_a.23967$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

> "Urban R." skrev i meddelandet > news:HAo_a.3880$ snipped-for-privacy@nntpserver.swip.net... > > > > Mvh Urban > > > > >

ifall

kommunikationen >

Mycket

praktiskt. > > intressserad > p.g.a. att den jag byggt har lite brister. > /Morgan > >
Reply to
Rick Ekman

"Rick Ekman" skrev i meddelandet news:vZs_a.19777$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

förbättringar

Jag ska se ifall jag kan hitta ritningen och scanna in den. Problemet , som jag minns det , var att hitta en trafo som lämnar ut 90V till rignsignalen.

Bristen jag tänkte på är att själva tonsignalen är så låg i amplitud. Återkommer. /Morgan

Morgan