Philips-TV

Har fått en philipsTV på 14" med text-tv och scart, men utan fjärr.
En standard-alltiett-fjärr kan byta kanal och slå på/av text-TV m.m,
men jag hittar inget sätt att ställa in eller söka efter kanaler.
finns det något hemligt trick för dessa eller måste man ha en
originalfjärr?

Tack på förhand

/Martin

Re: Philips-TV

Hej
Har haft samma problem med en Tandberg TV (har använt mig av fler olika
universaler
med olika resultat bla. clasisjön hamnade kanal1 på knapp 9, 2an på 8 osv)
Köpte en kontroll HQ_RC av min radiohandlare, den är förprogrammerad för
just denna
TV och är fullt ut kompatibel för 300kr.(Jag vet inte vad Philips tar för en
orginal)

Prata med din lokale TV-Handlare.

Site Timeline