Nokia Boxer 212T

Hej alla.

Jag har haft några stycken som inte startar upp , utan bara blinkar rött. Jag har skickat dom vidare , med svar "uppdaterat mjukvara".

Min fråga är : finns det mjukvara att hämta någonstans så att man kan lösa detta själv??

/Morgan

Reply to
Morgan

Jag har en som strular på detta sätt vid strömavbrott. Det är bara att låta den stå och blinka i 10 minuter så brukar den hoppa igång.

Lennart

Reply to
Lennart Andersson

"Lennart Andersson" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@News.Individual.NET... : > Hej alla. : : > Jag har haft några stycken som inte startar upp , utan bara : > blinkar rött. Jag har skickat dom vidare , med svar "uppdaterat : > mjukvara". : : > Min fråga är : finns det mjukvara att hämta någonstans så att : > man kan lösa detta själv?? : : > /Morgan : : : Jag har en som strular på detta sätt vid strömavbrott. Det är bara : att låta den stå och blinka i 10 minuter så brukar den hoppa igång. : : Lennart

Jag ska prova detta. Tack.

/Morgan

Reply to
Morgan

"Morgan" skrev i meddelandet news:jG0pc.92452$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

Prova

Fredrik

Reply to
Fredrik Lundgren

rött.

Tack för att du tog dig tid Fredrik , men tyvärr så kommer jag inte in i menyerna. Jag ger nu upp och låter Anovo fixa det istället.

/Morgan

Reply to
Morgan

Jag har eventuellt lite info om detta på gång. Återkommer senare.

/Jon

"Morgan" skrev i meddelandet news:FlDqc.92875$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

Reply to
Jon