KT4-chassi

En arbetskamrat till mej har en Philips TV typ 27CS6895 Har letat på nätet och kommit fram till att chassit heter KT4. Problemet är att ljudet saknas. Har själv ingen aning om vad för komponenter som kan misstänkas. Jag minns dock att på K9 och K11 var det oftast en IC i U240 som var "boven". Har ännu inte sett apparaten så jag vet inte vad jag ska tro denna gång. Jag vet däremot att det finns kunnigt folk här i gruppen. Har ni något tips? ((IP))

Reply to
Ingvar Persson