f: Död Ericsson T65

hej.
Min farsa har en T65 som på senaste tiden fått laddningssvårigheter. Med
laddsladden i, sattes laddningen på o stängdes av med en minuts mellanrum
ungefär..  ibland mer, ibland mindre.

I förrgår dog den helt. Sätter man i sladden lyser det rött (laddning?), men
telefonen går inte att starta. haft den på laddning länge nu, så kan inte
vara brist på det.
Haft isär den o kollat kontakter..  god kontakt.

Nåt tips innan sopbingen får smaka på den?

Mvh Johan

Re: Död Ericsson T65
Byt batteri?

men

Re: Död Ericsson T65

Jag har haft samma problem, för mig räckte det att göra rent "pluggen" som
du stoppar in i telefonen samt kontaktytorna i telefonen..

/Chrille

Re: Död Ericsson T65

mellanrum
men
inte
har gjort rent kontaker i telefon o utanpå, hjälpte ej..

batteri finns ju inte till denna tydligen att få tag i hos de billigare
kjell o clas o dem...  blir för dyrt annars..  vore bra om man haft nåt
batteri o testat med....

Mvh Johan

Site Timeline