Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

uziemienie przeciwko naładowaniu statycznemu ??
witam czy ktoś może mi wytłumaczy jak ma być zrobione "uziemienie przeciwko naładowaniu statycznemu" ? posiadam ścianę lakierniczą, gdzie w dokumentacji pisze że ma być ona uziemiona dlatego...
8
8

Pytanie o ogniwa alkaliczne
Witam Mam takie pytanie: Ma ktoś może doświadczenia "długoczasowe" z ogniwami AA i/lub AAA. Chodzi mi o pracę tychże przez powiedzmy 10 lat ze średnim prądem kilkanaście uA (max w piku 10...
5
5

High, Low w assemblerze avr-gcc
Witam! Moze ktos podpowie czym zastapic makra High() i Low() jesli kompiluje modul w assemblerze w avr-gcc? Chodzi o zaladowanie adresu zmiennej do rejestrow: LDI R16,High(zmienna) LDI...
1
1

OT SEP
Witam Mo¿e jest tu kto¶ obeznany w temacie elektrycznym, szukam ksi±¿ki która pozwoli przygotowaæ siê do egzaminu SEP <1kV, eksploatacja ... co kupiæ i przeczytaæ aby zdaæ ? pozdrawiam M<
1
1

Promieniowanie X z taśmy Scotch
Witam, Ciekawostka: Paweł Your customizable and curated collection of the best in trusted news plus coverage of sports, entertainment, money, weather, travel, health and lifestyle, combined with...
4
4

kondensatory i zimno
jak wp³ywa zimno na kondensatory elektrolityczne? chcia³bym umie¶ciæ AP na dachu, ale poniewa¿ czasem bêdê wy³±cza³ mu zasilanie to jego temperatura bêdzie spada³a do du¿ych ujemnych...
7
7

wyjscie origin
co to jest wyjscie origin? pisze ze to jest np. w czujnikach zegarowych. http://www.allegro.pl/item465245215_okazja_czujnik_zegarowy_mitutoyo_543_683_70_nowy.html...
2
2

Jaka termopara w multimetrze ?
Chodzi mi o te najtañsze multimetry, typuj est tam termopara, jakiej dok³adnosci mo¿na se spodziewac ? przetrwwa ona 400 stopni ? ewentualnie mozecie polecic jakies termopaty typu K?
3
3

Nowy telewizor
Jako ze stary TV wysiadl, to sie spytam - co jest teraz istotne w TV, zeby sluzyl w przyszlych latach ? A moze uprzatnac stol i naprawic, albo kupic jakies stare CRT ? J.
9
9

próbnik stanów MIK03
Czy ktoś dysponuje może schematem próbnika stanów logicznych TTL typu MIK03? Podobnież dysponuje on całkiem niezłymi parametrami - chętnie bym zerknął jak jest zbudowany i porównał go z...
4
4

przetwornica 5V => +5V, +12V, -12V
szukam czego¶ gotowego, taniego i ³atwodostêpnego w tym temacie; przetwornica miniaturowa, moc ca³kowita ok. 1.5 .. 2 W, Uwe: +4.5 .. 5.5V, Uwy: +5V/150mA, +/-(9..12)V/60mA
2
2

scalaki LTQT,AIH (TPS62000,LTC3411) gdzie kupic (kto mi sprzeda)
jak w temacie pozdrawiam marek
1
1

Ma?y prze??cznik zwalniany programowo
Czy spotkał się ktoś z niedużymi przełącznikami, które można załączać i wyłączać ręcznie, a wyłączać także przez podanie napięcia? Chciałbym coś takiego wykorzystać do...
14
14

monitor CRT LG Flatron 775FT - na dawce do przeszczepow
Czesc, monitor LG Flatron 775FT poszedl byl do fachowca, bo cos sie dzieje z obrazem i wyszlo, ze moze byc problem z trafopowielaczem. Na bialym ekranie szarpie mocno, na czarnym niewiele (i taki...
3
3

[lamezone] Potencjometry do LED
Mam sobie zasilacz stabilizowany 1,5 -> 3 ->4,5...->12V i diodê (bia³a, chyba 3,5V) podpiêt± do niego przez opornik. Taki zestaw mi w zupe³no¶ci odpowiada bo na zasilaczu mogê regulowaæ...
8
8