Poszukiwany kwarc do pilot TV

Witam, mam do naprawy pilot (wyrwany z rak dziecka) od TV LCD Philipsa. Pilot jest dość charakterystyczny, płaski zasilany 3V bateria "pastylkową". W pilcie był kilka niedolutów oraz ukruszona obudowa kwarcu. Lutowanie poprawiłem ale pilot nadal nie dział, pozostaje do wymiany kwarc i tu mam problem z jego identyfikacją. Opis kwarcu wygląda tak CQ 1.00 MJ. Na płytce jest jeszcze układ scalony ozn. M2-35I; G3HIA (lub M2-351; G3H1A) Niestety nie byłem w stanie namierzyć żadnych informacji na jego temat. Czy ktoś się orientuje jakie parametry ma użyty w tym pilocie kwarc?

P.S.

Pilot wygląda jak w załączonym linku:

vogl