Zostały mi posty z dnia dzisiejszego?????

Witam Czy stało się coś na serwerze, czy mój outlook zastrajkował. To co widzę, to są tylko posty z dzisiaj. Wczoraj miałem wszystko(3-4 m-ce wstecz). Jak ew. odtworzyć resztę?

Reply to
Zbych

Ja to usuwałem subskrypcję i potem wybierałem ją ponownie

Reply to
Mariusz Dybiec

Witam

Dzięki. Wróciło wszystko i trochę więcej.

Reply to
Zbych

Witam ponownie

Jest jeszcze jeden zysk z tej operacji. Wszystkie posty są w kupie, przedtem miałem post, Re, Re itd. Jeszcze raz dzięki. Człowiek uczy się całe życie, ale jeśli korzysta z doświadczeń innych to uczy się trochę szybciej. A umiera i tak głupi.

Reply to
Zbych