BASCOM AVR - gdzie i czy kupić?

Witam,

Wiem, wiem - BASIC, jako taki jest beee, ale jest bardzo wygodny i jest praktycznym narzędziem do uruchamiania projektów opartych o mikrokontrolery f-my Atmel. Od pewnego czasu "bawię" się tym kompilatorem w wersji DEMO i jestem zachwycony. Jednak wczoraj mój zachwyt był jakby osłabł albowiem w związku z powiększaniem się mojego projektu o kolejne elementy przekroczyłem barierę

2k kodu wynikowego i zgodnie z tym co naisała f-ma MCS Electronic - wersja demo odmówiła dalszej współpracy. Chciałbym kupić kompilator ale chciałbym to zrobić w Polsce a nie drogą elektroniczną w Holandii. Czy ktoś zna miejsce w którym mogę to zrobić, może to być nawet osoba prywatna której już się BASCOM AVR znudził - nie są mi potrzebne faktury itp. zbędne rzeczy. Potrzebuję BASCOMA do zastosowań wyłącznie amatorskich - zatem jest mi wszystko jedno od kogo i gdzie kupię.

M. Pawlak; Katowice

Reply to
evita

Chcesz to zamow sobie w AVT pelna wersja BASCOM AVR teraz juz tylko 199zl a BASCOM AVR + BASCOM 51 teraz 460zl.Tylko brac jesli Cie tak mocno kreci :-)

Użytkownik "evita" <ewa snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:buh4tt$c67$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

mikrokontrolery

[...]

Dnia Mon, 19 Jan 2004 23:51:58 +0100, Pruszków snipped-for-privacy@o2.pl napisał:

Zobacz ile kosztuje w Holandii... Ja brałem z Holandi i płaciłem koło

300zł, w Polsce kosztwał już 550zł. Pośrednictow jest najbardziej dochodowe.
Reply to
Przemek Kuchta