zobojętnienie po lutowaniu

temat bardziej elektrodowy niż elektroniczny, ale sedno powinno pasowac

właśnie zobaczyłem jak wygląda czteroletnia lodówka od tyłu,

a ze wstawiam nową, inną gabarytowo to zastanawiałem się czy jest sens czymś psiknąć żeby pokrzyżować producentowi plany zmuszenia mnie do nabycia nowej wcześniej niż by to wynikało z samoistnego zużycia kompresora

bo co jak co ale ilość korozji w okolicach lutu kapilary jak na czteroletnia lodówkę w relatywnie suchym pomieszczeniu dosyć mnie dziwi a przekroje tam tak niewielkie ze chyba warto o nie zadbać?

no chyba ze panikuje i tttm?

Reply to
m4rkiz

To nie jest korozją atmosferyczna że utleniacza jest do oporu. Wszystko co miało przereagowac przereagowało i reakcja chemiczna ustala. Umyj woda z mydłem i nie będzie widoku psuło.

Reply to
Zenek Kapelinder