cynowanie seno po lutowaniu

Witam.

Chcę przylutować element smd 100 nożek w obudowie PQFP, ale tez chcem pocynować płytkę środkiem Seno. Niestety trudno mi się lutuje ten smd na pocynowanej tym środkiem płytce. Więc mam pytanie. Czy coś się stanie jeżeli najpierw przylutuję do miedzi ten element a później wrzucę płytkę na jakieś 10 minut do cynowania? Czy element może się uszkodzić?

Dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam Grundolf

Reply to
grundolf
[...] Niestety trudno mi się lutuje ten smd na

A może podwyższyć temperaturę lutownicy? Pokrycie (z seno) to przecież czysta cyna która topi się w znacznie wyższej temperaturze niż stop SnPb. K.

Reply to
John Smith

Najprościej termicznie. Owinąć grot lutownicy drucikami z ekranu kabla, obficie pocynować i taką konstrukcją przyjechać po ścieżkach. Później poprawić w miejscach padów, przemyć rozpuszczalnikiem i gotowe. Całość zajmie kilka-kilkanaście minut. K.

Reply to
John Smith
Reply to
Robgold" <robgold NO