zmieniarki CD - protokół ?

In news:btebt9$okd$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl, JJMafia snipped-for-privacy@poczta.fm napisał (a):

sony:

VSS

Witam wszystkich ! Czy jest jakiœ znormalizowany protokół obsługi zmieniarek CD (samochodowych). Prawdopodobnie nie ,ale zapytać nie zaszkodzi ! Jeœli tak to może ktoœ ma namiary na jakiœ opis (jakiœ link). Może jakiœ protokół jest stosowany częœciej niż inne. Interesujš mnie wszelkie informacje na ten temat. Pozdrawiam ! JJMafia

Reply to
JJMafia

Wielkie dzięki ,ale wolałbym PHILIPS-a. Mam dwie zmieniarki i obydwie mają takie same gniazda. Gniazda są typu DIN 8-pin.Jeszcze raz dzięki. Pzdr.JJMafia

Reply to
JJMafia