TDA8362--->TDA8362A różnice !!!!!

Witam wszystkich ! Od dłuższego czasu (w wolnych chwilach) robię sobie konwerter CV ---> RGB. Wypadło na TDA8362 ze względu na prosta aplikacje i nie muszę zaprzęgać proca. Prototyp mam na Philips-ie i wszystko jest OK. Niestety ,ale względy ekonomiczne zmusiły mnie do szukania tańszego rozwiązania. Okazało się jednak ,że istnieje coś takiego jak ILA8362ANS (zza wschodniej miedzy). Jak to zazwyczaj bywa ,zaczęły się problemy i za nic nie mogę odpalić tej wersji ani na Philips-ie TDA8362A ani na ILA8362A (problem z wersją "A" ). Znalazłem informację na temat zamienionych wyprowadzeń i to uwzględniłem . Synchronizacja jest OK. Problem jest z inną budową stopni wyjściowych RGB (prawdopodobnie) ,co objawia się zupełnie innymi poziomami na wyjściu (oczywiście przy wykorzystaniu tych samych wtórników). Przy TDA8262A i ILA8362A mam zamiast obrazu - biały ekran. Prawdopodobnie będę musiał zmienić "budowę" wtórników. W tej chwili wygląda to tak : wyjście RGB do baz BC547 ,kolektory bezpośrednio do +8V , wyjścia na emiterach poprzez rezystor dopasowujący 75R. Emitery jednocześnie do masy przez opornik 1k. Na TDA8362 (philips) takie właśnie wtórniki pracują bez problemów. Może jakieś sugestie ,propozycje jak rozwiązać ten problem. Może ktoś ma więcej informacji na temat tych układów niż w pdf-ie Philipsa (biorąc pod uwagę ilość wersji układów informacje są znikome). PozdrawiamJJMafia

Reply to
JJMafia