Zepsuty czujnik PT-100 ?

Pod warunkiem, ze przez Pt100 10mA nie plynie ;-) Ale wtedy by chyba oszukiwalo w druga strone i stabilizowalo nizsza temperature...

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Siakos tak. Z drugiej strony wazna jest przewodnosc cieplna od obiektu mierzonego do Pt100. Mialem Pt100 w ladnej malej obudowie z nierdzewki - 30stopni roznicy :-) Teraz robi za czujnik temperatury w grzalce do termotransferu...

Reply to
jerry1111
[ciach]

To cenna uwaga bo ja posiadam chyba podobny typ czujnika - taka srebrzysta rureczka. Moze tu tkwi blad ustawienia temperatury

MArek

Reply to
Wielki Gonzo
Reply to
Andrzej Praszmo

Ładna obudowa spłaszczona na końcu i przykręcana na śrubkę? To u mnie w grzałce do płytek myli się o 90 stopni :-))

Reply to
jerry1111

Tue, 28 Oct 2003 20:49:08 +0100 jednostka biologiczna o nazwie jerry1111 <stop_this_spam_jerry1111 snipped-for-privacy@remove.wp.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Skoro sie myli zawsze o tyle samo to nie problem.

Reply to
BLE_Maciek