Zasilanie mp3 pod usb

Jakiego stabiliazatorka użyć do konstrukcji ładowarki do mp3 (USB, 5V) Mam zasilacz 7v 300mA, powinien wystarczyć? Bo do ładowania mp3 więcej niż 100mA raczej nie jest potrzebne.

Reply to
Gibol

Gibol napisał(a):

Juz sobie poradziłem, użyłem 7805a wymontowanego z padniętego ATXa

Reply to
Gibol

Czy mógłbyć udostępnić schemat tej ładowarki? Chciałbym coś takiego zamontować w autku. Z góry dzięki.

Reply to
Tomek

Czy mógłbyś udostępnić schemat tej ładowarki? Chciałbym coś takiego zamontować w autku. Z góry dzięki.

Reply to
Tomasz