zasilanie 30 bialych LED

Jako ze LED same sa diodami - narzuca sie zeby je uzyc bez prostownika :-)

I choc eksperymenty Romana mowia ze to zly pomysl .. ja bym przeprowadzil wlasnego rezercza :-)

Nie badz taki pewien - step-down ktory ci proponuje raczej nie bedzie mial sprawnosci mniejszej niz regulator liniowy.

Stanowczo proponuje rozejrzec sie za samochodowym ksenonem i zrezygnowac z maratonow :-)

A wiesz chociaz co kupisz ?

Jeśli jest to aukcja, o której myślę, to się nie natnie.

A w sklepie wiesz co kupujesz? Kupiłem w sklepie w celach testowych jedną "superjasną" diodę Kingbright, zapłaciłem 10zł. Zwykła ściema, dioda świeci dokładnie tak samo, jak ta za 1,40zł z Allegro.

Paweł

Reply to
Paweł Paroń

Po ile i gdzie ten 'Robotronik'?

A ktora to ? Nie chcialby sie naciac :-)

Bylo spytac o typ i sprawdzic co o niej producent pisze.

No i nie kupowac "zwyklej diody" po 10 zl :-)

Nie chciałbym wylądować w sądzie z powodu rzekomego pomówienie osoby, która często spamuje tą grupę ;->

:-P

ul Polaka kolo mostu Grunwaldzkiego. Dzwonilem - maja, 60-70zl,

- ale w cenniku nie widze.

To chyba niezbyt atrakcyjna cena, widziałem w jakims niemieckim sklepie internetowym 1W po 9,90 euro, a 3W chyba po 15 euro.

Paweł

Reply to
Paweł Paroń

Sa ledy "warm white", o cieplym odcieniu zblizonym do zarowki. I tu pytanie, czy ktos widzial takowe, ale tanie a nie luxeon?

pozdrawiam Mariusz

Reply to
em60

Odcien byc moze, ale spectrum to juz chyba niekoniecznie.

W PDFie jest narysowany wykres - całkiem przyzwoity.

Luxeony owszem, ale zobacz np

Nienajgorzej.

Użytkownik J.F. napisał: Mogę miec luxeony w cenie:

1W LXHL-MWEC 45 PLN 3W LXHL-LW3C 65 PLN

Reflektuje ktoś, bo chcę sobie załatwić trochę ich hurtowo? Zgłoszenia na priv w sigu.

Reply to
Bo(o)t manager

Nie każ mi kopać w sieci - napisz, jakiego typu są - gołe diody czy Star (na radiatorze), Jaka charakterystyka i czy możesz od razu do nich reflektorki załatwić.