Zasilacz ze stanów

witam, mam zasilacz ze stanow - dokladnie taki

Switching power supply Input: 100-240V~0.2A 50-60Hz Output: +5V

i teraz pytanie czy wystarczy podmienic sam wtyk i bede mogl go uzywac w polsce? ile takie cos moze kosztowac?

pozdr.

Reply to
Kosmopolitan

Dokupić wtyk pośredni i spokojnie wtykać do polskiego gniazda. Wmak

Reply to
Wmak

Tak

Parę złoty w zależności od źródła.

Jeśli tym źródłem będzie USA, to zapewne parę dolar.

BP, NMSP.

k,

Reply to
KILu

Zobacz dokladnie ten zasilacz jkesdt chyba made in taiwan

Reply to
::WireFree::

Użytkownik "Kosmopolitan" snipped-for-privacy@zaro.pl napisał w wiadomości news:cmr3bc$9p7$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Jak widac na zdjeciu wtyk jest prawdopodobnie wymienialny i powinien byc w pudelku (sa takie zasilacze gdzie uzywac mozna na calym swiecie, np. do notbokow). Ale do diabla ja bym to wywalil i kupil nowy, dostaniesz taki za

10-20 zl.
Reply to
Kmail

Użytkownik "Kosmopolitan" snipped-for-privacy@zaro.pl napisał w wiadomości news:cmr3bc$9p7$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Mój wylądał podobnie i też miał napisane 100-240v. jak podłączyłem do polskiego gniazdka to się skopcił. Okazało się, że trzeba było w środku przelutować zworkę, żeby działał na 240 V. Więc ostrożnie. pzdr, Andrzej PS> Był "made in China", ale kupiony w US i tam działał dobrze.

Reply to
Andrzej

Użytkownik "Andrzej" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:cmsgig$re0$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

(ciap)

Chińczyk mógł zaoszczedzić na wersji dla US i wsadzić kondensatory na niższe nap. i ten zasilacz moze być uniwersalny tylko z nazwy ... Włodek