Zasilacz POL

Witam grupowiczów. Może ktoś mi podpowie jak w polskiej nomenklaturze można nazwać zasilacz czy przetwornice typu point-of-load. Szukam jakichś materiałów na temat rozproszonych systemów zasilania, głównie do zastosowań w elektronice i automatyce. Jak wpisuje point-of-load wyskakują po polsku ze 3 strony. Jak wpiszę rozproszony system zasilania zarzucany jestem informacjami na temat zasilania sieci komputerowych. Jednym słowem nic ciekawego. Może w pięknym polskim języku jest jakiś odpowiednik tego typu rozwiązania który jakoś przeoczyłem.

Pozdrawiam

-willy-

Reply to
willy