może ktoś pomoze?

Dzień dobry. Jestem studentem PWSZ w Pile na wydziale Elektrotechniki z Elektroniką obecnie pisze prace dyplomową, moj temat to "Skontruowanie układu elektronicznego do pomiaru połozenia z wykorzystaniem enkodera".Zwracam sie do Was z prośbą o pomoc, otóż szkoła posiada na wyposarzeniu czujnik GA

210..... moje zadanie ma polegac na tym zeby podlączyc do niego wyświetlacz który pokazywał by ilość wykonanych obrotów przez silnik i nie pełne obroty w stopniach, za rowno w lewą jak i w prawą strone. Moja prośba polega na tym czy posiadacie moze jakis gotowy modół z wyswietlaczem ktory spełniał by te warunki pracy czujnika. Uczelnia również moze zakupic taki modół, albo inny czujnik który był by kompatybilny z takim modułem wyswietlającym (o ile nie bedzie za drogi).

Marcin Łański Piła

Reply to
LANIA

ciach Nie traktuj tego jako złośliwość, ale zanim oddasz pracę, weź słownik ortograficzny i przeglądnij ją (moduł i wyposażenie). Powodzenia, Jacek

Reply to
Jacek

LANIA napisał(a):

Mam głupie pytanie: czy "Skontruowanie układu elektronicznego do pomiaru połozenia z wykorzystaniem enkodera" ma być równoznaczne z jego kupieniem? Jeśli tak, to co to za praca dyplomowa?

Reply to
Filip Ozimek

Filip Ozimek wystukał :Filip Ozimek wystukał :

smutne > chyba będzie następny "enerdżajzer"

(lukałem do pdfa GA210 > 10 bitów rownolegle wystawiane + gora/dół)

:(

Reply to
Zibi W

Użytkownik "LANIA" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e5bvuv$ctl$ snipped-for-privacy@ip-38.net-41.rev.inter-c.pl...

GA 120 jest przetwornikiem położenia rzeczywistego - zamienia kąt obrotu na

10 bitowy kod. W Twoim przypadku lepszy byłby przetwornik przyrostowy tzn. generujący przy obrocie ciag impulsów. Są to przetworniki tej samej firmy G305 i dalsze z serii GI, wzależnosci jaką ilośc impulsów na 1 obrót chcesz uzyskać. Przy okazji sprawdź max. prędkość obrotu takiego przetwornika. Kiedyś były w Polsce produkowane takie przetworniki przez PZO Warszawa i jeszcze niedawno mówiono mi, że mają trochę w magazynie po cenie ok. 100zł/szt. pozdrawiam, Andrzej. PS. Rzeczywiście uważaj na ortografię. Mój kumpel jest kadrowcem w dużej firmie zagranicznej i ma przykazane wyrzucać do kosza każde podanie o pracę nawet z pojedynczym błędem ortograficznym, a Ty po dyplomie pewnie niedługo będziesz starał się o dobrą pracę.
Reply to
Andrzej