zadziwiająco drogie bezpieczniki

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news:on2132$7qi$ snipped-for-privacy@dont-email.me... ...

Bo serek, to pod jakieś piwerko trzeba zjeść :)

Reply to
HF5BS

A tak a propo rezystancji i bezpieczników, ostatnio wymieniłem takie szybkie bezpieczniki na 400A i one mają oporności rzędu 1,5moma, wydaje się mało ale przy nominalnym prądzie moce strat wychodzą rzędu 50W :)

Reply to
Janusz

W dniu 2017-08-17 o 12:42, HF5BS pisze:

Nie zdawałem sobie sprawy, że serek klinek to międzynarodowy standard.

Reply to
robot

robot napisał:

Stały element śniadania hotelowego na wszystkich kontynentach. Bywa, że różni się nieco gabarytami, co może wpływać na amperaż.

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Jak się w bunkry pojechało, czy na jakieś inne stare umocnienia, to się jadło serek, albo serek, do tego może serek, a jak komuś nie przypadło do gustu, to serek albo serek, ostatecznie, do wyboru był jeszcze serek :) Choć kilki z grupy nie chciało ani serka, ani serka, serka też nie, jak i serka, wybrali więc serek, serek i serek :) Tylko, że w moim przypadku jakoś z dala było od amperażu wszelakiego... Więc nie wypróbowałem obciążalności.

Reply to
HF5BS

HF5BS pisze:

"Mamy masło, mamy serek, niech nam żyje Edward Gierek" -- to z okresu słusznie minionego dobrze jeszcze pamiętam.

Trzeba było na próbę zwiększyć natężenie. Serka.

Trzeba by do nich napisać z prośbą o sprecyzowanie czy serka trzeba używać w całości, czy może jednak rozpakować, serek trzeba zjeść a bezpiecznik uformować z folijki :-)

Reply to
Pszemol

Niespotykany niestety ani w USA ani Kanadzie.

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Ja na bunkrach już widywałem overflow by czis from bir or wodka, ale tu natężenie mało od serka zależało. Natomiast jakiś bezpiecznik taki dwusetkowy, to na moment podmiany pewnie by poszło. Pamiętam, jak ktoś mi opowiadał, że trzeba było zmienić bezpiecznik, chyba rzędowy, ważny jakiś, a pracy centrali przerywać nie można. Jeden technik zwarł szczypcami, drugi przełożzył bezpiecznik (nie pomnę, co zaszło, że trzeba tak było), szczypce w tym krótkim czasie zdążyły się zagrzać. Hmm... może ten serek dałby radę?

Reply to
HF5BS

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news:on6uef$75c$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Ale od uformowania zależy amperaż właśnie... choć zaraz... może to taki amperaż? (tu od folijki z "czułing gam")

HF5BS

Wymieniali w taki partyzancki sposób bezpiecznik który był dobry, profilaktycznie? Dziwne.

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news:on778k$4bt$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Niestety, powodu nie znam. Ale znając ludzi, to śmiało powiem, że powód był. Tylko nie wiem, jaki. Raczej nie profilaktyczny.

Reply to
HF5BS

HF5BS pisze:

Czy ja dobrze rozumiem, że chodzi tu o tzw. zabezpieczenie zwłoczne, które wywołuje overflow error dopiero następnego dnia rano?

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

No, można i tak powiedzieć. Każdy ma jednak inny prąd wyswalania zabezpieczenia.

Reply to
HF5BS

HF5BS pisze:

To też mocno zależy od napięcia.