Xilinx - jak zacząć??

Witam! Od pewnego czasu bawie się Atmelami, lecz niestety czasami są one za wolne. Na uczelni miałem styczność z ukladami Xilinxa, bodajże XC4010XL i programem Active HDL. Spodobały mi się i chciałbym się tym głębiej zainteresować. Szukam jakiegoś oprogramowania (najlepiej C i darmowe :) ) i układu do nauki. Jakby ktoś miał schemat płytki do zabawy to byłbym bardzo wdzięczny. Niestety w archiwum nic w temacie nie znalazłem:(. Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

Pozdrawiam Maciej Jakubowski

Reply to
KaMiKaZe

ahoj

Z opisu i adresu wnioskuję że ta uczelnia to PG, tymbardziej mnie dziwi że szukasz C na układ FPGA???

Ze strony xilinxa zciągasz WebPack i kupujesz płytke ze spartanem3 za

99USD albo robisz płytke sam + programator - schematy w EP6/2005 .
Reply to
Krzysiek Kubicki

Sorki, pomylilo mi sie. Chodzi o vhdl'a oczywiscie. Dobrze trafiles z uczelnia :)

Chyba wybiorę tą drugą opcje. Bo 99$ plus vat to kapke duzo.

Dzięki za namiary.

Reply to
KaMiKaZe

KaMiKaZe snipped-for-privacy@o2.pl napisal nam:

mnie wyszlo 150 (spartan2) ale juz sprzedalem zestaw :-)

schemat to w sumie plytka zaprojektowana pod obudowe fpga a reszta to zasilanie na stab. liniowych i tyle...

Na PWR mozna plytke bylo kupic i sobie zlutowac samemu co uczynilem. Nawet fajna zabawka :)

Webpack + modelsim - po zarejstrowani sie na www xilinxa sciagniesz to za free.