Wyświetlacz biegu w aucie HELP !!

No fakt, zapomnialem :-)

Trzeba dodac drugi dla kompensacji .. a i tak nie jestem pewien czy wyrobi na zakretach :-(

mowisz o odcinku Gliwice-Strzelce? ;-) a widziales moze odcinek z Wrocka w przeciwnym kierunku, na Legnice? ;-)

Reply to
Michal Baszynski .

teraz przedluzyli, jest juz 150 km :-)

O co chodzi, ladny asfalt, a w przeciwna strone piekny, nowy beton :-)

A i tak po starych plytach jezdzilem tam z predkosciami z ktorymi w USA ucieka sie przed policja :-)

teraz tzn kiedy? ostatnio jechalem tamtedy na poczatku listopada i jeszcze nie bylo zrobione, wiec zwykle uciekalem z autostrady k. Strzelc na droge nr. chyba 94 i znow na autostrade dopiero na odcinek platny Katowice-Krakow. A teraz to ponoc i ten odcinek nie zasluguje na miano autostrady :-(

tam do wyboru bylo albo jechac albo bardzo powoli albo po prostu przelatywac nad dziurami ;-) Chyba tylko Karmelkowa byla jedyna bardziej dziurawa droga w Polsce od tej "autostrady" .. Dopoki tego nie rozwalili to na wiekszosci trasy od Olszyny w strone Wrocka czulem sie prawie jak w Anglii ;-) bo trzeba bylo jechac lewa strona drogi, prawa byla nie do uzytku.

Reply to
Michal Baszynski .

On Behalf Of J.F.

Wyrobi, o ile dasz trzeci. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel

Reszta Polski prosi o nie zapominanie o nas ! My tez mamy dziurawe drogi, niektore pewnie bardziej !

:)

Reply to
Slawomir Sidor

To ostatnie wcale nie jest takie pewne :-( Niektore ulice we Wroclawiu spokojnie przebijaja te ze szkodami gorniczymi.

Karmelkowa [a Bezpieczna jeszcze lepsza] jest swietna do testowania CD i komfortu pojazdu. Nie kazdy CD wytrzyma dwie minuty wibracji, nie kazdy pojazd przejedzie ja cicho i bez wstrzasow.

No nie wiem...dane mi było co tydzien pokonywać Rudę Śląską - zawsze przełomy na drodze były w innych miejscach ;-)

tia, nie każdy samochód wytrzyma, jak i nie każdy kierowca ;-))

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

No widzisz - a u nas przelomy[ tzn dziury] sa tak gesto jak w tej Rudzie te co sa, te co byly i te co beda :-(

Ludzi mamy twardych, samochody .. tez sa twarde ..

Kurcze, w moim golfiku wlasnie "amorek" prawy tyl poszedl na "ulicy" Wabrzeskiej w Wawie :-((( Taki bylem twardziel, a teraz pare PLN poleci... A jak sie fajnie jezdzi - 70km/h nie moge za bardzo przekroczyc.

Pozdrawiam z krainy rownych drog i darmowych autostrad

Marcin Stanisz (przez tydzien Monachium)

Reply to
Marcin Stanisz