Wspólpraca z portalem elektorniczno technicznym zapraszamy

Szukamy Redaktorów

Zapraszamy osoby chętne do współtworzenia, pisania artykułów tematycznych, tworzenia bazy informacji na portalu Goldhand. Dostępne działy: elektronika, komputery, gsm, audio, warsztat, mikrokontrolery, programowanie, można również podać propozycję swojego działu z dziedziny techniki.

Redaktorzy nie są zobowiązani do pisania określonych artykułów, na określony termin, wszystko jest dobrowolne, gdyż nie jest to portal komercyjny. Dlatego chcemy pracować z ludźmi, którzy chcą coś dać od siebie, chcą pomóc innym, poszerzyć ich wiedzę, bogacąc ich o własne doświadczenia. Co mogą zyskać redaktorzy ???? Satysfakcję z udzielonej pomocy, a także:

pisanie o rzeczach którymi się interesuje, co dodatkowo mobilizuje do wgłębiania się w daną tematykę i chęci szukania nowych źródeł materiałów zdobywanie doświadczenia, które może pomóc w pracy zawodowej materiały będą dostępne w sieci, przez co nie musisz budować własnej witryny, gdyż zapewniamy podpisanie artykułu imieniem i nazwiskiem (lub pseudonimem) autora, wraz z podaniem kontaktowego adresu autora zadowolenie z fakty płynącego z tego że nie spędza się czasu marnotrawiąc go na życzenie mogą otrzymać specjalnego emaila snipped-for-privacy@goldhand.com.pl na naszym forum osoby te otrzymają stałą rangę redaktora ze względu na nie komercyjność portalu, nie zapewniamy korzyści finansowych, ewentualne fundusze wkładane są i będą na rozwój serwisu

Wymagania które stawiamy kandydatom na redaktorów ???? Nie są wygórowane, gdyż chcemy współpracować z osobami z różnych środowisk, zarówno hobbystami, amatorami jak i profesjonalistami. Poziom informacyjny zależał będzie wyłącznie od zasobów piszącego. Mile widziana znajomość języka obcego, oraz chęci szukania nowych informacji z całego świata techniki.

adres snipped-for-privacy@goldhand.com.pl lub snipped-for-privacy@goldhand.com.pl gg 5884444

Reply to
michał

Użytkownik " michał" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:d9144b$i1t$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

tylk taka moja uwaga, nie cierpie stron, gdzie po wejsciu na kazda podstwone trzeba ja najpierw przewinac aby cokolwiek przeczytac, bo naglowek zajmuje 3/4 wysokosci ekranu strony

Tomek

Reply to
tomm

Użytkownik " michał" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:d9144b$i1t$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Czytając ten tekst:

ę do wniosku, że 'dioda zenera' ma niewiele wspólnego z diodą Zenera.

P.G.

To czemu pracujesz w trybie 800*600 :) Ja bym powiedział, że jest 1/2.

Reply to
Mariusz Dybiec

Witam,

tym bardziej, ze słupy wysokiego napiecia maja mało wspolnego z elektronika... :)

B.R. FALNET

Użytkownik "tomm" snipped-for-privacy@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d916no$rol$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
Falnet
[...]

ja nie cierpie takich na ktorych IE sie wiesza w Netscape sie wszystko rozjezdza a jak juz gdzies chce wlezc to mi pisze ze nie mam zezwolenia ....

strona (portal) do bani

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Użytkownik "tomm" snipped-for-privacy@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d916no$rol$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

program" pozdrawiam, Andrzej

Reply to
Andrzej

ja to nie maja nic wspólnego? i tu i tu przepływają elektrony;)

Użytkownik "Falnet" snipped-for-privacy@falnet.pl napisał w wiadomości news:d91lkr$fn6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Tomasz B.