Programator ST20 - czy się do czegoś nada?

Witam.

Kiedyś tym programowałem jedne z pierwszych tunerków cyfrowych. Wgrywałem EEPROM i soft/boot do tunerka na procesorze ST20. Jest to pudełko, podłaczane pod LPT, z drugiej strony złącze DB28 (?) 3 rzędowe w każdym razie, podpinany do tego kabelek i zakończony 3-ma 5-cio pinowymi wtykami. Coś jak JTAG. Nie siedzę w tym za bardzo już.

W środku płytka SGS-THOMSON i struktura Altery EPM7096LC68-15 , do tego Link Adaptor IMSC011-E20S i pare innych kości. Soft to MobilPro - ST20 Toolset, ST20-SWC/PC (Release 2). Z tego co znalazłem, to jest to Ansi C compiler/debugger. Nie wiem jak działa, kożystałem tylko z 'irun' do wgrania softu i 'inquest' do wgrania eeprom.

Czy się tego jeszcze używa? może się komuś to przydać?

Reply to
Henry(k

To nie JTAG tylko linki transputerowe.

Transputerow juz chyba od dawna nie robia ? Inmos tez juz zamkneli.

Ale po uczelniach jeszcze moze pasjonaci siedza ..