wiercenie

Witam zabrałem sie za smd z przelotkami . przydało by sie wiercić otwory wiertlem 0,5-0,6 tyle za mam reczna nini wiertarkę . jakie wiertla kupić i jak uniknąć zbyt czystych polaman ? Moze macie jakiś sposób ? Marek S

Reply to
Marek S

Jarek P. pisze:

To dobrze wiedzieć, bo właśnie chciałem kupić ten zestaw do dremela. W sumie samym dremelem z małym wiertłem da się wiercić dość precyzyjnie (wiercę 0.45mm). Z frezem jest już problem, bo za cholerę nie da się precyzyjnie wywiercić otworu "z ręki"...

m.

Reply to
Marcin Łukasik <..

pawel pisze:

ale ktora konkretnie ? chodzi ta malą ze statywem :) Marek

Reply to
Marek S

Marek S pisze:

Statyw z donau (po poprawkach/dopracowaniu/dotarciu/posmarowaniu) jest bardzo ok, wiertarka obojętnie czy ta mocniejsza czy słabsza - obie są ok, tylko trzeba wybrać/dobrać niebijące futerko (mam 3szt, z czego 1 ma zerowe bicie, 2 nadają się tylko do większych wierteł niż 1mm)

Reply to
BartekK

Artur(m) pisze:

a możesz dokladniej to opisac ? moze na priv jakies fotki ? bede bardzo wdzieczny :D . Marek S

Reply to
Marek S

Nic dziwnego, przecież "toto nie ma wyglądu" !

Paweł

Reply to
Paweł

Marek S pisze:

Możesz np. kupić coś takiego (nie mam nic wspólnego z tą aukcją):

żywałem kiedyś podobnego modelu i był bardzo precyzyjny. Zwróć uwagę, że podnosi się tu stolik. Silnik i wrzeciono są nieruchome.

Paweł

Reply to
Paweł