Wiecie moze...?

Zrobilem efekt gitarowy (sukces:)), ale nie mam w co go zapakowac. Wiec zwracam sie do Was, bo moze ktos, a raczej na pewno sam skladal sobie efekty z pytaniem, w jaka obudowe wkladaliscie plytke? Potrzebna bylaby jakas metalowa, zeby to sie nie zgniotlo przy nadepnieciu noga:)) To ma nieduze wymiary. Powiedzmy obudowa o wymiarach 10cmX10cmX4cm bylaby ok tak mysle...

Ale skad to wziasc? Te oferowane w sklepach czesto sie nie nadaja. Moze jakies inne obudowy zdjete z czegos? No nie wiem... Poradzcie co zrobic

Pozdrawiam K.C

Reply to
K.C

K.C:

coprawda jestem niegrający, ale kłopoty ze stabilnością obudów też mam (robię ustrojstwa dla lekarzy, a oni gorsi niż horda naćpanych punków ;-)) Jak masz pieniądze, to fajne obudowy możesz dopasować z telekomunikacji. Masywne i szczelne. Coś takiego bywało u nas u conrada

Ja preferuję obudowy z tworzywa sztucznego, taki wzmocniony ABS. Pasuje do nich płytka euro (100*160mm). Też bardzo stabilne, używałem ich czasami jako drabinki, a swobodny spadek z wysokości 10m też przeżyły. Nazywa się toto Optibox.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

no to masz jeszcze coś takiego:

wsio po niemiecku, ale tu masz sznurek bezpośrednio do obudów:

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Tuesday, September 09, 2003, 12:45:26 PM,K.C nastukał(ła):

KC> Nie moge nic tu znalezc....

KC> Masz moze link do oferty tych pudeleczek? A moze sprobuj cos takiego? ;)

=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

No niezle...Moze bym na to wyrwal kilka lasek:))))

Juz znalazlem co potrzebuje

Pozdrawiam i dzieki chlopaki za odpowiedz

Reply to
K.C