Lampa Solar Green

akumulatorek

reklama nie mowi ze akumulatorek wytrzyma tylko ze lampa wytrzyma- zapewne w instrukcji uzytkownik sie dowie ze akumulatorki trzeba sobie zmieniac co roku :) poniewaz dioda malo pradu potrzebuje nie wiem czy nie taniej byloby zrobic taka lampe poprostu na jakies wieksze baterie i darowac sobie ladowania sloneczne

raf

Reply to
Centrum Polskiej Rehabilitacji

dział energia i środowisko

Reply to
Grzegorz Mentrak
Reply to
Marek Dzwonnik

Hehe.

Z p.r.h.n:

"- Dzie? dobry. Ja bym bardzo chcia? pozna? tego pana, co nie wierzy, ?e pr?d mo?e by? za darmo. Bo wie pan, ja mam takie obej?cie w piwnicy, i, tego, to si? da zrobi?, wi?c mo?e móg?bym mu pomóc..."

Polecam zreszta: bj4qi4$fmq$ snipped-for-privacy@zeus.polsl.gliwice.pl

Reply to
BLE_Maciek
Reply to
Jerzy Szczesiul
Reply to
Leszek Wieczoerk Omega El

proponuję lekturę...

[nie zmienia to faktu naciągania ludzi, ale prostuje kwestię przeżywalności mrozów]
Reply to
Marek Lewandowski

Wytrzyma spokojnie caly okres pracy urzadzenia. Jak juz nabywca sie przekona ile to daje swiatla, to wywali do garazu po niedlugim czasie - dwa tygodnie ?

W artykule <bjlgcd$4o0$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Marek Lewandowski napisal(a):

Hola, hola ;-) Tam jest napisane, że na mrozie może się rozładowywać, ale ładowanie to już od 0 do 45stC...

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Owszem. Ale hasło było, że zdechną pierwszej przymrozkowej nocy. Noc ma taką wredną cechę, że zazwyczaj jest w tym czasie mało światła dla baterii słonecznych, więc stawiałbym na raczej rozładowywanie niż na ładowanie, a to się da. Natomiast w dzień temperatura (przy pierwszych przymrozkowych nocach) robi się już dodatnia...

Porządna polska zima zamęczy taki accu, ale nie będzie to pierwsza noc i nie druga...

Reply to
Marek Lewandowski

Wed, 10 Sep 2003 09:36:24 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Marek Lewandowski snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Trzecia dopiero ? ;-)))

Reply to
BLE_Maciek

Ciekawe, czy akumulatorek wytrzyma jedna, solidna polska zime.

Ale to "nieekologiczne" bedzie ;-P

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski