[Wawa] Gdzie zgrzeje li-iony w pakiet?

Witam.

Poszukuje kogos kto zgrzeje mi kilka ogniw li-ion 18650 w pakiet. Moze zna ktos firme ktora moglaby to zrobic bo lutowac nie mam ochoty :)

Pozdrawiam Grzesiek

Reply to
Grzesss

Mon, 8 Oct 2007 13:57:54 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Grzesss" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

I raczej nie lutuj bo mogą wybuchnąć.

Jest sobie taki sklep z bateriami i akumulatorami gdzie możesz taką usługę zamówić. Szkoda tylko że teraz obsługuje go taki niezbyt kumaty gość (choć może już wrócił ten co był zawsze, nie sprawdzałem ostatnio).

Wklejam opis dotarcia który już niedawno pisałem:

Sklep jest w pobliżu (obecnie zamkniętej) Hali Koszyki. Jak idzie się od Hali w stronę placu Konstytucji, to sklep jest po prawej stronie - to taki mały sklepik obok księgarni.

Jest też firma (ale to już chyba nie w Wawie) Batimex:

__Maciek

__Maciek pisze:

także.

Reply to
Filip Ozimek

Nawet wiem o ktory sklepik chodzi, kupowalem u nich kiedys aku AGM. Nie wiedzialem ze zajmuja sie tez takimi rzeczami , podejde i sie dowiem co i jak. Dzieki za odzew.

Pozdrawiam.

Reply to
Grzesss

In the darkest hour on Mon, 8 Oct 2007 13:57:54 +0200, Grzesss snipped-for-privacy@wp.pl screamed:

Się podepnę, żeby bytów nie mnożyć -- czy dostępne są w ogóle w sprzedaży kosze na 18650?

Reply to
Artur M. Piwko

Tue, 9 Oct 2007 16:35:29 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Grzesss" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Tylko że oni tego nie robią na miejscu tylko wysyłają do siedziby firmy, która mieści się AFAIR gdzieś pod Warszawą, tak więc trochę na ten pakiet poczekasz.

Reply to
__Maciek