USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym

Mialem na mysli raczej to

Kuchenka z ladowarka, czy jak kto woli - ogniwo paliwowe na drewno :-)

Do emerytury :-(

Nie, to powyzsze nie - to piecyk wymagajacy zasilania.

Ten natomiast sam sie laduje i jeszce inne rzeczy moze ladowac.

W dniu 2016-03-05 o 12:46, ACMM-033 pisze:

Przeciez to juz powstalo i to dawno temu. Wytwarza energie i nawet pradu nie potrzebuje.

Tmek

Reply to
Tmek

Użytkownik "Tmek" snipped-for-privacy@dm.ek napisał w wiadomości news:56dd852d$0$702$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Energia zmienia postać, z rozwiązaniem jak na zdjęciu zetknąłem się dawno temu (zawsze się zastanawiałem, jak to jest zabezpieczone przed przekręceniem sprężyny, którą naciąga) i nie jest dla mnie niczym nowym. Tu jednak chodziło o źródło, które przemieni energię mechaniczną na energię elektryczną. Poza tym... czy zwróciłeś uwagę na lekką ironię w wątku? :)

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nbk4m1$ler$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl... Użytkownik "Tmek" snipped-for-privacy@dm.ek napisał w wiadomości

Sprezyne nie tak latwo urwac. Wielokrotnie wiekszych sil to wymaga.

Sa podobne mechanizmy z dynamem. Ale to jednak mikromoce ...

Przecenjasz mnie,nie wiem wszystkiego. Ale jak masz net to mozesz sprawdzic.

Reply to
Zenek Kapelinder