Miernik z allegro

Witam

Zastanawiam sie nad kupnem takiego miernika

czy ktos moze spotkal sie z takim mierniczkiem i wyrazilby jakas swoja opinie na temat jego wykonania i czy nie rozpadnie sie on po 3 miesiacach, albo jaki inny z tanszych miernikow byscie polecili do amatorskiego uzytkowania w domu :)

Dziekuje i Pozdrawiam

Reply to
karol

Dnia Sun, 19 Feb 2006 21:25:30 +0100, karol napisał(a):

Ja tam kupiłem pierwszy lepszy za 20 zł i pracuje już ze 3 lata. Nawet wytrzymał pomiar prądu gniazdka sieciowego <rotfl>.

Reply to
doc. Zenobiusz Furman

Dnia Sun, 19 Feb 2006 21:25:30 +0100, karol napisał(a):

Ja tam kupiłem pierwszy lepszy za 20 zł i pracuje już ze 3 lata. Nawet wytrzymał pomiar prądu gniazdka sieciowego <rotfl>. Musisz sobie odpowiedzieć jedynie na pytanie z jakimi fukcjami miernika potrzebujesz i jak dokładnego. Te droższe są lepsze, ale mam tu na myśli ceny x10 lub więcej... Ostatnio bawiłem sie takim za 3k PLN.

Reply to
doc. Zenobiusz Furman

Oto co karol napisał:

Możliwości ma zupełnie wystarczające dla majsterkowicza. Dokładność też, jeśli poważnie traktować podane informacje. Pytanie jak długo wytrzyma zanim się rozleci? Hmmm... trochę to zależy od wieku tego majsterkowicza, trochę od jego zwyczajów. Ja mam podobny, parę lat już go noszę w skrzynce z narzędziami, parę razy glebnął... i poza wymianą bateryjki co jakiś czas niczego mu nie trza było. Ach, prawda

- buzer praktycznie przestał piszczeć.

Reply to
Jacek Maciejewski

Sun, 19 Feb 2006 22:31:01 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "KILu" snipped-for-privacy@psxextreme.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Tylko trzeba uważać żeby nie pogubić blaszek stykowych z pokrętła w czasie czyszczenia :-) Często po dłuugim użytkowaniu to te styki są nie tyle zabrudzone co po prostu wytarte - wycierają się pola na PCB służące jako styki nieruchome przełącznika. Ja miałem podobny miernik i wywaliłem go właśnie dlatego. Póżniej kupiłem w Labimedzie multimetr Standard ST-99C i jak na razie nie narzekam. Jedyna jego wada to dośc powolny pomiar pojemności, no ale tego się przecież nie robi co chwilę.

Reply to
BLE_Maciek
Reply to
Andrzej Kmicic

karol snipped-for-privacy@xl.pl napisal nam:

kup i tyle, tylko dokup normalne przewody pomiarowe, te to syf.