coś z lamusa - prośba o identyfikacje

Witam Czy ktoś wie jakie urządzenia lub ich elementy przedstawiają poniższe fragmenty zdjęć?

oko części widoczne na zdjęciach 1-3 to fragmenty tego samego... "czegoś" w różnych stadiach montażu. Alternator? Prądnica? Coś jeszcze innego? No i nr 4, izolator? Czy jakieś elementy stojana? pozdrawiam P.

Reply to
Przezdzieblo
15 Jan 2007 21:33:12 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Przezdzieblo" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A wiesz co jest na tabliczce znamionowej ? Masz taki sprzęt pod ręką ?

Na moje oko wygląda na jakiś czujnik, albo np. precyzyjny silnik (kiedyś takie robiła Mikroma). Tam z boku jest jakiś kranik ? Króciec ? Może to jakieś pompy ? Szkoda że te zdjęcia takie małe, nic prawie na nich nie widać. Skąd w ogóle te zdjęcia masz ?

Reply to
BLE_Maciek

Trochę mi to wygląda na selsyny, ale nie dam głowy, te króćce z boku mi nie pasują.

Jarek P.

Dnia 15 Jan 2007 21:33:12 +0100, Przezdzieblo snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

to wyglada na kawalek pompy turbomolekularnej, na dole sa krocce do chlodzenia woda, u gory zlacza na uszczelki miedziane

Reply to
yorgus