UL1497 co to jest i czym zastąpić.

len

1497 to odpowiednik TBA790 z wlasciwym indeksem - poszukaj albo zastap np TDA2003
Reply to
PAndy

Użytkownik "ToTylkoJa" snipped-for-privacy@bez.tego.interia.pl> napisał w wiadomości news:f75rpp$k84$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

lezy w zasięgu mojego wzroku ale musiałbym sprawdzić... jaśli dobry to w koperte włoże i Ci wyślę

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Witam W sumie to wiem że to wzmacniacz m.cz. Ale o jakich parametrach (moc , napięcie pracy?) Poleciało toto w takim stareńkim urządzeniu i za bardzo nie wiem co w jego miejsce dobrać. A może jest to Polska kopia jakiegoś wzmacniacza serii TDA czy innego LM czy ktoś coś wie na ten temat. Niby do niedzieli nie daleko i do Wa-wa też da rade dojechać a na wolumenie pewnie gdzieś znajdę oryginał ale może w międzyczasie ktoś podpowie czy ten UL ma jakiś zachodni odpowiednik, albo co najłatwiej w jego miejsce włożyć, tak żebym nie musiał ciąć wszystkich ścieżek. No niech choć masa i zasilanie się zgodzi :-).

pozdrawiam MArek

Reply to
ToTylkoJa

Jejku po prostu SZOK! Chińczyki zeskanowali katalog CEMI. Jestem pod wrażeniem, nie pomyślałem o tym. No to już wiem że w tym konkretnym wypadku mogę wymienić na UL1490 :-) Wielkie dzięki !!

pozdrawiam MArek

Reply to
ToTylkoJa