Układ na Philips 83C552

Witam,

Potrzebuje napięcie, które daje mi sonda lambda (od 0 do 1 V) 'mieć' w komputerze i patrzeć jak się zmienia :) Wymyśliłem więc, że potrzebuje do tego jakiś przetwornik A/C i najlepiej coś z rodziny i8051, żeby to po RS-ie wrzucić do peceta (na pytanie dlaczego i8051 odpowiadam, bo to chyba jedyny mikrokontroler który potrafię zaprogramować ;-) ). Znalazłem sobie Philipsa jak w temacie. Mam natomiast pytanie czy zna ktoś z Was jakieś gotowe aplikacje tego, nie muszą być kompletne może być np tylko przetwornik A/C (resztę od biedy mam :) ). Dzięki za pomoc

pozdrawiam, mauret

Reply to
mauret